
دلیل عصبانیت رییس جمهور جدید آمریکا از ایران چیست؟ تهدیدات گاه و بی گاه سردمداران آمریکای جهانخوار نشان می دهد که در دشمنی آنان با نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگونه شک و شبهه ای وجود ندارد و هر اقدامی که بتوانند بر علیه ما انجام خواهند داد. اما چون فعلا کاری از دستشان بر نمی آید عصبانی هستند و از راه دور لگدپرانی می کنند تا عقده های خود را خالی کنند. "ترامپ" قبل از نشستن بر صندلی ریاست جمهوری آمریکا، امضای توافقنامه "برجام" را ابلهانه خوانده و قول داده بود که اگر به عنوان رییس جمهور انتخاب شود ...
ادامه مطلب