
حجاب اجباری هم بد نیستمن متعجم که چرا در کشور ما عده ای از حجاب اجباری ناراحت هستند و این طرح را نمی پسندند!چه طور بیمه اجباری خوب است؟ یا کسی که به خدمت سربازی اجباری اعزام می شود با آن مخالفت نمی کند ولی همین که از حجاب اجباری صحبت به میان می آید، هم بانوان و هم آقایان اخم می کنند و سعی دارند به هر طریقی شده، با آن مخالفت کنند.این یادداشت مقداری با چاشنی طنز است ولی به هر حال قابل تامل است.یادم می آید وقتی ما را به خدمت مقدس سربازی اجباری بردند، ابتدا برایمان سخت بود و بعضی از رفقا نیز از پادگ...
ادامه مطلب
بررسی از مرجع اعتراضات طبق کپی رایت بررسی از مرجع خیابانی، طبق کپی رایت راه حل بررسی از مرجع مناسبی طبق کپی رایت نیست مردم ما شاید نسبت به برخی نارسایی ها و مشکلات اقتصادی اعتراض داشته باشند اما قطعاً نظام اسلامی را دوست دارند. اعتراض حق مردم است ولی باور کنید بررسی از مرجع اعتراضات طبق کپی رایت خیابانی به ...
ادامه مطلب