خبرنگار دات کام

خرید بک لینک
باید راه دیگری برای نابودی اسراییل پیدا کنیم در خبرها آمده بود که اسماعیل هنیه پس از تعیین محل سکونتش در تهران بر اساس سیگنال های تلفن همراه قطری اش (که توسط یک مقام قطری به او هدیه داده شده) ترور شده که این گوشی همراه از نوع "ثریا" است که از طریق ماهواره کار می کند.! عملیات ترور با تکیه بر ماهواره اسرائیلی «افک 13» که در بهار سال گذشته توسط وزارت امنیت اسرائیل به فضا پرتاب گردید، انجام شد. این ماهواره بر یک سیستم راداری متکی است که آن را از سایر ماهواره های اپتیکی قبلی اسرائیل، به ویژه از نسل افک متمایز می کند.قرار بود اسماعیل هنیه در آخرین دیدار اردیبهشت ماه گذشته در ترکیه ترور شود، اما به دلیل هشدار اردوغان، در آخرین لحظه نقشه تغییر کرد و او را در تهران ترور کردند.◼️◼️◼️حالا اگر جنبه های سیاسی این قضیه را نادیده بگیریم و فقط از زاویه علم و تکنولوژی به ماجرا نگاه کنیم، آیا اگر ما در علم و فناوری این همه پیشرفت کرده بودیم که می توانستیم با ساخت ماهواره، گوشی ماهواره ای و یا با هوش مصنوعی و ... به دشمنان خود ضربه بزنیم باعث افتخار نبود؟ حرف من این است که ما باید خود را به سلاح علم و دانش مجهز کنیم که نیاز به جنگ تن به تن و از دست دادن جوانان خود در میادین جنگ نداشته نباشیم. در حال حاضر دوران جنگ فیزیکی سپری شده است.همه ما آرزوی محو شدن رژیم جعلی اسراییل را داریم. اما چگونه؟چقدر عزیزان ما در لبنان، سوریه و ... جان خود را در راه مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی فدا کرده و فدا می کنند و چه میزان موشک و سلاح های مختلف را صرف ضربه زدن به آنها کرده ایم؟ و می بینیم که آسیب جدی هم به این رژیم غاصب و ظالم وارد نشده است و وحشی تر از قبل به جنایات خود ادامه می دهد! با خود بیندیشیم که آیا ر خبرنگار دات کام...ادامه مطلب

ما را در سایت خبرنگار دات کام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: دوشنبه 15 مرداد 1403 ساعت: 17:38

طرح دولت برای توزیع گاز در هرمزگان اشتباه استمردم ایران بر روی منابع عظیم نفت و گاز نشسته اند و متاسفانه بیشتر وقت گرانبهایشان در صف بنزین، گاز و یا نفت، بیهوده هدر می رود. وقت و عمر مردم بسیار گرانبهاست و نباید به خاطر تصمیمات اشتباه دولتمردان، صرف کارهایی شود که در تمام دنیا منسوخ شده و دولتها در سایر کشورها به بهترین شکل و به آسانی سوخت و انرژی را به دست مصرف کنندگان می رسانند.در حالی که سالهاست اکثر شهرها و حتی روستاهای مناطق شمالی و مرکزی کشور دارای گاز لوله کشی هستند و استفاده از سیلندر گاز به شدت کاهش یافته، در بندرعباس که مثلا پایتخت اقتصادی کشور محسوب می شود و سایر مناطق استان هرمزگان، هنوز طرح گازرسانی منازل به دلیل وجود بافت های فرسوده و نامناسب بودن زیرساخت های شهری، به طور کامل اجرا نشده و بسیاری از خانواده ها از نعمت گاز محروم هستند و مسئولان استان اعلام می کنند که شهروندان رغبتی به استفاده از گاز شهری ندارند.به همین دلیل، دولت برای مجبور کردن خانواده ها به استفاده از گاز لوله کشی، اقدام به سهمیه بندی و گران کردن سیلندر گاز کرده و موجب نارضایتی شهروندان شده است. ثبت نام جهت سیلندر گاز که توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی صورت می گیرد نیز ایراداتی دارد و شهروندان را به دردسر انداخته است. به عنوان مثال برای دریافت سیلندر گاز، متقاضیان بایستی ساعت ها وقت بگذارند و به مراکز توزیع گاز در حاشیه شهر سر بزنند در در صف های طویل بایستند که آیا کپسول گیر بیاورند یا خیر. اگر شانس داشته باشند و کپسول پیدا کنند برای پرداخت هزینه آن با قیمت یارانه ای 27900 تومان حتما بایستی همان کارت بانکی که در سامانه سدف ثبت کرده اند به همراه داشته باشند و اگر احیانا کارت بانکی دیگری در دست داش خبرنگار دات کام...ادامه مطلب

ما را در سایت خبرنگار دات کام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: شنبه 18 آذر 1402 ساعت: 12:04

ویژگی نخست یک خبرنگار این است که بی طرف و حقیقت جو باشد. خبرنگاری که به نوعی بی طرفی را نقص کند اعتماد عمومی از او سلب می شود و اگر مردم به خبرهای وی اعتماد نداشته باشند، این خبرنگار نخواهد توانست رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد. خبرنگار واقعی کسی است که وقتی سیلی ویرانگر به شهر نزدیک می شود، سریع همه را خبردار کرده و آنهایی که خوابند را بیدار کند، نه اینکه جهت آرام نگه داشتن شهر، سکوت کند.گاهی اوقات آنچه مسئولان از خبرنگار توقع دارند با آنچه که مردم از وی انتظار دارند یکی نیست و این امر، کار خبرنگار را سخت می کند. در واقع خبرنگار زبان گویای مردم و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است و وظیفه خبرنگار این است که انتظارات و درددل های مردم را به اطلاع مسئولان برساند تا مسئولان نسبت به رفع نیازهای مردم برنامه ریزی و اقدام کنند. مسئولان دلسوز و دوراندیش، انتقادات خبرنگاران را به دل نمی گیرند و برای پیشرفت کار خود، از خبرنگاران و اصحاب رسانه کمک و مشاوره می گیرند.من معتقدم خبرنگار باید مثل آیینه باشد، یعنی حقایق و واقعیت ها را مانند آیینه نشان دهد. اگر خبرنگاری ضعفها و ایرادات جامعه را منعکس نکند صادق نیست و نمی توان به وی اعتماد کرد. هیچ انسان فهمیده ای از آیینه متنفر نخواهد شد. اکثر انسانها حداقل روزی یکی دوبار به سراغ آیینه می روند و خود را در آیینه برانداز می کنند تا عیب های ظاهری خود را برطرف کنند. اگر آیینه، عیب های افراد را به آنها نشان ندهد، مفت نمی ارزد.خبرنگار اگر راه تملق و چاپلوسی را در پیش بگیرد، اگر برای خوشایند مسئولان، ضعف ها و ایرادات جامعه را کتمان کرده و عملکرد مسئولان را مورد نقد و تحلیل قرار ندهد خبرنگار نیست، بلکه روابط عمومی است. هر چند شباهت هایی بین خبرنگا خبرنگار دات کام...ادامه مطلب

ما را در سایت خبرنگار دات کام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: يکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت: 18:55

حجاب اجباری هم بد نیستمن متعجم که چرا در کشور ما عده ای از حجاب اجباری ناراحت هستند و این طرح را نمی پسندند!چه طور بیمه اجباری خوب است؟ یا کسی که به خدمت سربازی اجباری اعزام می شود با آن مخالفت نمی کند ولی همین که از حجاب اجباری صحبت به میان می آید، هم بانوان و هم آقایان اخم می کنند و سعی دارند به هر طریقی شده، با آن مخالفت کنند.این یادداشت مقداری با چاشنی طنز است ولی به هر حال قابل تامل است.یادم می آید وقتی ما را به خدمت مقدس سربازی اجباری بردند، ابتدا برایمان سخت بود و بعضی از رفقا نیز از پادگان فرار می کردند و پس از مدتی دوباره با زور آنها را به محل خدمت باز می گرداندند و با آنکه مشمول جریمه اضافه خدمت هم می شدند ولی به تدریج قبول می کردند که در پادگان بمانند و خدمت کنند چون این وظیفه قانونی همه بود.راستش تحمل خدمت سربازی برای من هم آسان نبود ولی هنگامی که از جنبه مثبت به آن نگاه می کردم به این نتیجه می رسیدم که پادگان هم جای بدی نیست. به سایر سربازانی که از محیط پادگان گله و شکایت داشتند گفتم: ببینید دوستان، پادگان هم می تواند جای بسیار خوبی برای ما باشد. سربازان با تعجب پرسیدند: از چه لحاظ جای خوبی است؟به آنها گفتم: نگاه کنید در اینجا غذا و لباس که به ما می دهند، محل خواب، استراحت و ورزش هم رایگان در اختیار ماست، پول آب و برق و گاز هم که از ما نمی گیرند، از اینها که بگذریم ماهانه حقوق نسبتا خوبی هم به ما می دهند. از کلاس های رایگان، کتابخانه، سینما، باشگاه بدنسازی و ... هم برخورداریم. دیگه چه درد و کمبودی داریم که از پادگان فرار کنیم؟در ضمن بیرون از پادگان بایستی نگران اشتغال، اجاره منزل، پول آب و برق، تهیه غذا و پوشاک و ... باشیم. پادگان جای خوبی است، فقط تنها چیزی که د خبرنگار دات کام...ادامه مطلب

ما را در سایت خبرنگار دات کام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت: 13:12

بی اعتنایی به عشقآندم که عشق آمد، هیچ اعتنا نکردموقتی که دور می شد، او را صدا نکردماز آسمان چشمش، صدها ستاره باریدقلب شکسته ام را، با آن دوا نکردمبا شوق می نوشتم، هر روز قصه ای نوخودکار و دفترم را، یکدم رها نکردمتصویر گنگ یک دوست، پیداست در نگاهمآن خاطرات خوش را، از خود جدا نکردمسی سال کوچه ها را، دنبال او دویدمدستم به لحظه ای نیز، از پا خطا نکردمپیدا نکردم از او نام و نشانه ای راهر چند مثل مجنون، خود را فدا نکردم سروده: حسین فریدونی خبرنگار دات کام...ادامه مطلب

ما را در سایت خبرنگار دات کام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: جمعه 8 ارديبهشت 1402 ساعت: 13:18

صفحه بندی